2009. március 7., szombat

febr 25, Hamvazószerda

Az esti miséig semmi lényegeset nem csináltam. Mivel este 8-kor tartották, nem mentem el EOL próbára, mert túl kevés ideig tudtam volna maradni...

Szóval, 7-től próbáltunk. Egy Purcell darabocskát s egy zsoltárt. A mise a lutheránusokkal együtt tartatott, mert a templomot ők és az anglikánok együtt használják. És a lutheránusok összevonták hamvazószerdát a rendszeres szerda esti diákmisével. Amit észre lehetett venni, mert sok volt a diák. És a hittanteremben valami imaóraszerűség ajlott. És egy profi zongorista játszott profin, és operaénekes minőségű hangok énekeltek vagy 4-en. Olyan melodikus, "szívünk mélyéig megható" zene szólt, néhány taizéi énekkel. Általában az ilyet nem ngyon szeretem templomban, de most jól ment az esti félhomályhoz. Komolyan, a templom megvilágítása este annyival szerethetőbbé tette! Rupert beszélt, az anglikán pap, és nagyon érdekesen! És mi is egész jól énekeltünk, bár a zsoltár végét piszkosul elszúrtuk, először a szoprán, ami elvitt engem is, egy szem altot. De azért első alkalomnak nem volt rossz!

Nyomtattak kis színes füzetkéket is az alkalomra az énekekkel, benne művészi képek, mint szem, kéz, közelről és nagyban, meg kövek, olyan modern dolgok...

Ó igen, és volt ez a zászló, valószínűleg a fiatalok miséjéé, amit nem fényképeztem le, de Edwrd igen, majd elküldi nekem a képeket, ha minden igaz, lila alapon lila kereszt és 5 csini-mini Barbie-típusú lány. Olyan képregénybombacsajszik. Kereszttel. Furán nézet ki...

Nincsenek megjegyzések: