2009. március 20., péntek

márc 16, hétfő

Váltakozva mutogattam Anyának Helsinkit és mentem órákra.

Reggel sétáltunk egyet, jártunk az ingyenboltban és a közeli kikötőben.
Aztán feltettem Anyát a városnéző 3T villamosra, én pedig mentem finn órára. Később kiderült, hogy a London in English literature című órám elmarad, mert a tanár influenzás. Remek! Így legalább lesz időnk kimenni Suomnlinnára!
Hűvös volt az idő, és még jó, hogy vettünk Anyának az ingyenboltban sapkát, bármilyen ronda és kék szőrös is, mert igencsak megfázott volna nélküle! És mekkora jéglapok úszkáltak a tengeren!!A szigetek nagyon szépek, és telis tele vannak érdekes épületekkel, volt orosz katonai lakokkal, erődfalakkal, ágyúkkal, háborús emlékművekkel. Hazafelé majdnem lekéstük a kompot de rohantunk, és a fickó leeresztette a pallót kizárólag a mi kedvünkért!!
Éljen Helsinki!!

Nincsenek megjegyzések: