2009. március 14., szombat

márc 14, szombat

Mosásnap.
És igazi tipikus kolimosoda-probléma nap...

Már másfél hete lefoglaltam a 4 mosógépből 2-t a mai napra 10-11-ig, lementem negyed 11 körül, hát az egyikben valakinek a frissen verakott ruhái forognak!!! Hát, ettől jól méregbe gurultam! Hogy meri!!! Kitéptem hát egy papírcsíkot a naptárból, ami minden gép tetején van, amibe a foglalásokat be lehet írni, ráírtam, hogy "washing-mashine-thief!!!" és olyan helyre raktam ahol biztosan észreveszi!
És a saját cuccomat meg bepakoltam a negyedik gépbe, amihez nem jöttek a tulajok még.

De mire elindult a program, megjött a srác. Na, az érdekes volt...
srác (A17):-Betetted a cuccaidat?
én: -Igen. Mert valaki ellopta a mosógépidőpontomat!
A17:- Erre te elloptad az enyémet.
én, némi habozás után:-Igen... Ez nem volt valami udvarias tőlem... (kényszeredett mosoly)...bocsi...

A17 (a szemembe nézve): Ilyenkor meg kell állítani a gépet és kidobálni a piszik disznó cucait!
én (tétován a visszabámulva azt fontolgatom, vajon akkor most kihányja-e a dolgaimat a épből...): -O.
A17-ellenőrzi a naplókat és megegyezést javasol, hogy majd mos utánam, csak legyek itt időbe kivenni a dolgaimat...
én: -huhh de megkönnyebbülök, hogy ezt is megúsztam!

Rohantam is vissza ám kipakolni! Amúgy egész helyes srác ez az A17...

Ez itt a kedvenc mosógépem :)

1 megjegyzés:

elzazi írta...

:) hihi. Amúgy nálunk az a szabály, hogyha lemész és negyed óráig vársz és nem jön senki a foglalt mosógéphez, akkor bepakolhatod a cuccaidat... szóval tessék időben lemenni! :-)
+: Üdvözlöm Anyukádat!!! :)
(Elza)