2009. május 4., hétfő

máj 3, vasárnap

Mise. Most először nincs Edward :(:( Azért elég szépen sikerült elénekelni a 4 szólamú nótát 3 szólamban :)(ez itt Rachel és Che)
Martinnak ez volt az utolsó vasárnapja itten :(:(
Kapott egy Szt Miklós-gyertyát emlékbe, ami itt hagyomány, aki elmegy magával viszi, és meggyújtja dec. 6-án, és emlékszik a kongregációra. :) Lehet, én is kapok majd :):)Katka bezáratott a lakásba, ezért nem tudott a misére menni , de eljött hozzám ebédre. De még előtte Martint kísártem el jegyet venni Tallinba, és mit ad Isten, összefutottam Albannal és Gao-val :):)

Szóval Katka répalevesét megkóstoltuk. Meg volt pudding is. A répaleves nagyon narancssárga, és finom!
Főzőcskézés közben az István a királyt hallgattuk. Nem tudom, mennyi jött le Katkának, és igyekeztem mindent alaposan elmagyarázni :)

Sokan itt a házból kint etek az udvaron, velük is dumáltam egy kicsit... Ki tudja, mikor hagyom hátra őket is...

Nincsenek megjegyzések: