2009. május 10., vasárnap

máj 7-8, csütörtök-péntek

Csütörtökön finn vizsga előtt elmentem Simon zongoravizsgájára a Sibelius akadémiára. Ott volt Eva és Isabell is, Edward ismerősei.
A srác párizsi, és kegyetlenül jól játszik!!
A program (lusta vagyok, csak kimásoltam az angol nyelvű üzenetéből):
Bach : Prelude and Fugue in Ab Major from Book I
Mozart : Sonata in F Major kv.332 (allegro - adagio - allegrissimo)
Liszt : Chasse-neige (study no.12)
Surendran Reddy : Toccata (a strange south-african contemporary piece)
Prokofiev : Toccata op.11 (again!)
AND
Chopin : 2nd concerto op.21, first mvt WITH the "Berit Billingsø Symphony orchestra"
(at least come for her! haha)

Miután sietősen elköszöntem, Magnusszal eldumálva lesétáltam a villamosig, és irány a vizsga!

Négyen voltunk, és a szomszédban egy konferencia folyt az USA-FInnország diplomáciai kapcsolatok valahanyadik évfordulója alkalmából...
És az UV anyag NEHEZEBB volt az eredeti vizsgánál!
Egyes tantermek úgy telve vannak festményekkel!!

Pénteken tanulni próbáltam.

Nincsenek megjegyzések: