2009. május 5., kedd

máj 4, hétfő

Mostam. Egy kínai csaj fél órával előbb jött és kihajigálta a cuccaimat a gépből. És még elvárta, hogy megbocsássak neki!!!!!!! Néha utálom a mosodát!

Aztán próbára be. Violetta volt, meg Rachel, Peter J és én. És Rupert az elején, megvitatva Violettával a nagy boldogságát. A fia Finnországba jött Amerikából és most itt fog maradni :) Tanulni meg élni...
Megbeszéltük meddig operálunk majd, és olyan aranyosak voltak, azt mondták, az utolsó vasárnpomra hozak bármilyen kottát, elénekeljük !!! :):):):)

Később Peterrel és Rachellel elmentünk egy kricsmibe beszélgetni, és megkóstoltam egy ír cidert.
És természetesen a lényeg: kaptam egy nagyon szép és hosszú levelet, aminek különösen megörültem!!! Köszönöm szépen!!! :D:D:D
Te is bátran írhatsz nekem, úgy bizony! Ha nincs benne hétvége, néhány nap alatt meg is jön! Ne hezitálj hát!!!
Köszi

Nincsenek megjegyzések: