2009. április 13., hétfő

ápr 13, Húsvéthétfő

Ma jó sokáig aludtam, hogy kipihenjem az elmúlt hetet. Rendkívül eseménydús volt gye, és fárasztó is...

Klári, Laci és András reggel elmentek Rovaniemibe, hogy lássanak egy kicsike Lappföldet is, és holnap jönnek haza. Nem tervezték hogy bárhol is aludni fognak, hát, roppant kíváncsi leszek, mi lesz a véleményük... Nagyon remélik, hogy elkapnak még egy kis északi fényt, hát, reménykedem velük :):)

Délután 4-re hivatalos volt az egész kórus Peter Joy-hoz ebéd-vacsira és egy kis éneklésre, ami igazán kedves volt tőle, márhogy meghívott...
A templomnál találkoztam Rachel-lel és Edwarddal, minket Rachel mamája és egy barátjuk vitt el kocsival. Nagynehezen odataláltunk. Vantáába.

AZtán Peter gyönyörű faházában énekeltünk, Edward, Rachel, Peter, Vioetta és én. Kicsit régi vágású berendezése van, igazán gyönyörű :)
Ebédre kaptunk lazaclevest, tej nélkülit mert a menyük laktózérzékeny, és Peter felesége megtanult így főzni, kis pizzafalatkákat 2 ízben, salátát, kenyérkét 4-féle vajjal, meg amit én vittem uborkalevest (senki nem ismeri, ami igazán szégyen, mert nagyon finom!), és a végén sütit meg tortát. Csatlakozot Tomi, Peter kisebbik fia, aki mérnök, de kicsit unja. Amúgy zongorázik.
Ezen a ponton derült ki, hogy valójában Peter 65-ik születésnapja van, ami jellemző, mármint hogy nem mondja el...


Szóval beszélgettünk egy csomó mindenről, és kiderült, hogy én angolt tanulok (ennyi hónap és gőzük sem volt róla egyeseknek!!!), és Violetta valójában afrikai születésű, és DJ volt egy rádióban. Edward is járt Afrikában, túristaként. Gyakorlatilag már minegyik járt ott. És mind szeretne visszamenni. Egész irigykedem...

Később befutott Peter Knight is, és még énekeltünk egy adagot, és eljött értünk a Rachel anyjának barátja és hazahozott egészen az ajtómig, keleti kényelem!!! Amúgy vittem nekik a pénteken festett csodás pirostojásból :)

Nincsenek megjegyzések: