2009. április 22., szerda

ápr 21, kedd

Reggel az utolsó Native American óra. Aminek a végén kiderül, hogy nem tudjuk meg, ki Sherman Alexie-nél az indián gyilkos....

Aztán rohanvást haza meg bevásárolni, mert jönnek ám vendégek vacsorára!!
Nem tudtam pontosan mennyire számítsak, úgy 6 körül, gondoltam, szóval kellett kuncsorognom plusz székekért meg tányérokért, meg kanalakért... Klári kedvesen áthozott 1 széket meg 2 tányért, András pedig nagyon nagyvonalúan még a saját székétől is megvált, meg vagy 8 tányértól, kanáltól!! Köszönöm!!!!

Rengeteget sütöttem meg főztem, mert ki tudja hogy meg mint lesz... Volt bableves sonkalével, meg egy kicsike pizza és egy kicsike mákos tészta, meg sali, meg süti, aki akart. Edward jött meg először, épp itt volt Orsi és megkértem, hogy nyisson ajtót, mert épp kifut a kaja, de azért jól láthatóan az ajtóba álltam, nehogy Edward azt higgye, rossz helyre csöngetett :) Orsi elvitte a felmosót, Edward meg segíteni akart, hát feladtam neki, hogy gyúrjon tésztát :D Nem nagyon csinálta még korábban...

Aztán jött még Arthur, Rachel és Peter K. Ketten még kis ajándékot is hoztak kedvességből. A nap egyenesen betűzött, remek idő és hangulat, zene, Norton English Literature antológia, amire Edward nagyonis ráccuppant, és kileste mit ismer és mit kell még elolvasnia, Peter nádas kürtjén meg játszogattunk :):):)
Csináltunk fénképeket is, hogy látni lehessen, főztem valamit, és azt emberek megették...
Szörnyen jó volt, teleették magukat, de sajna el kellett menni. Edwardot ki tudja, mikor látom legközelebb, az utolsó vasárnapján nem leszek itt. A többieket meg ki tudja mikor fogom kitudjamikorlátomlegközelebbezni... ez szomorú. Kicsit olyan, mint a családi vacsorák után egyedül maradni az elmosni valóval.

Nincsenek megjegyzések: