2009. április 16., csütörtök

ápr 15, szerda

Kicsiny pihenés után, miután a laptopom újra működésbe lépett, bementem a városa, a Postamúzeumba Ling Chiao-val. A biciklizős levélkivivős játékban szétvert. És megnéztünk egy filmet a képeslap történetéről. És nyomtattunk egymásnak bélyeget :) És volt egy vadiúj kiákkítás, ahol Finnország nagyjainak kézírását tették közre. Edelfelt pl., festő, festegetett a leveleibe :)

Utána mentm EOL próbára, ami meglepő módon 6-8-ig tartott folyamatosan, mert utána Teemu, a karvezető fogta magát és elrohant. És még vele néhányan. Én még maradtam egy kicsit enni Kaisa csodálatos csokis-narancsos-cukormázas tortájából, és rohantam én is, merthogy koncert volt a meilahti templomban.

Összeállt néhány zenész és Sibelius akademista, főleg a karvezetős tanulók, köztük pl. Edward és Teemu, és reneszánsz énekeket énekeltek. Ők maguk választották ki a darabokat és vezényelték le őket. Csodálatos volt, gyönyörű csillárok között, rém hangulatosan :) És jót dumáltam mögöttem az eolos fiúkkal. Ott volt még a néhány sibeliuszos német csj, Eva meg Isabel, és Julia, akivel együtt villamosoztunk hazafelé.

Amúgy kezd a reputációm, mint 'akinél mindig van régcsálnivaló' kialakulni...

Ó igen, és ide süssetek: a finnek árulják a fővárosunkat!!!! És milyen olcsón ráadásul!!

Nincsenek megjegyzések: