2009. április 20., hétfő

ápr 20, hétfő

Kora reggel bementem a könyvtárba vissza vinni egy hétvégére kivett könyvet, mert ha 10 után viszed vissza, az már 1 kerek euródba kerül!

Aztán 2 órán keresztül posztmodern indián irodalmat olvastam.

Aztán jött az utolsó, összefoglaló finnóra, mely előtt szundikáltam egy kicsit a padon. :( Jó volt ez a kurzus, a legtöbb erasmuszost innen ismerem :)

Aztán elmentünk ebédelni Katkával, Ákossal és egy ismeretlen spanyol sráccal. Valahogy a Porthaniába keveredtünk, ahol épp elk-hús volt olcsóért (rénszarvasféle), szóval olyat ettünk egy gyönyörű, napos asztalnál :)
Utána tanulni próbáltam... kicsit... de végül inkább elmentem a templomhoz, leültem ott és olvastam. Néhány óra múlva megjött Edward és Rachel, akikkel esti ima helyett (mivel az imavezető ember nem tudott jönni, mi meg nem vagyunk elég autoritások) azzal szórakoztunk, hogy milyen hangokat tud kiadni az elektromos zongora.

Aztán persze volt próba is, az utsó a relatív teljes kórussal ( Arthur meg Peter K is...) :(:(:(

A végén alig akartuk otthagyni egymást :)
Hazafele gyalogoltam R és E társaságában, mindig hátra-hátrapillantva, mikor is jön már a vili. Nem jött. Állítólag valami orosz hatalmasság volt itt látogatóban, annak tudható ez be. Mindegy, hazabattyogtunk...




Nincsenek megjegyzések: