2009. április 4., szombat

ápr 2, csütörtök

Este bementem a városba hogy elmenjek az EOL merkillaul próbára (azaz ahol olyan dalokat éneklünk, amiket lehet a kocsmában és minden énekkar kell hogy tudja...). Elképesztő pechem volt a buszokkal, és valahogy mindig elfelejtettem a jó helyeken leszállni, úgyhogy végül fél órás késésel érkeztem. De nem volt baj, úgysem volt szoprán...
Elénekeltünk pár dalt azért, Juha a tenor, Aaro a basszus, Loviisa az alt átnyergelt szopránba, én meg maradtam alt.... érdekesen ment... ami izgi volt, az az utána következő random zongorázgatás. Loviisa meg Aaro nagyon jók :)
Kiderült, hogy Loviisának van egy csomó jó kottája, (nála szoktunk lenni) blues, meg dél-amerikai, és Gershwin... Én is mutogattam néhány négykezest, de persze a szintem messze alattuk marad...

Nincsenek megjegyzések: