2009. április 8., szerda

ápr 7, kedd

8.30 reggeli ima a Chatedral Chapel-ben. Gyönyörű hely! Egész picike épület, de körbe-körbe ablakai vannak, és az emeleten van a kápolna, és ha süt a nap!!!!
Rupert volt ott, meg Amos, a sudáni aki nehezen beszél angolul, és Marlene, aki most utazik majd angliába. Sajnos utána nem tudtam kávézni, pedig meghívtak, ami nagyon jól esett :) Kedves népek...
Szóval mentem egy órácskát tanulni, aztán indiános órám volt, ahol egy modern regényt olvasunk épp, egy sorozatgyilkosról szól, illetve igazából a sorozatgyilkolás csak eszköz a mélyebb témák kifejtéséhez, mint nemzettudat, hovatartozás, népirtás... annyira nem kedvelem...

Aztán szitáló esőben könyvtárba mentem. Odafele láttam olcsóért epret, és egy helyet ahol fél euro a képeslap. Akönyvtárból meg kivettem egy Moomin képregényt :):)

Flanagan órája vicces volt, egész végig irgalmatlanul fúrtak, alig hallottuk egymást, ráadásul szakaszosan jött a zaj, és mintha mindig akkor történt volna, amikor a tanár megszólalt. Ez mindig így van. Természetesen mire vége lett, vége lett az órának is... Ráadásul nem olvastam el a feladott kisregényt, de nem baj, így legalább érdekes volt, kitaláltamaz utolsó bekezdésből nagyjából a dolog tartalmát.
Itt a terem, meg a gyerek, aki mindig elsőként jön és odaül a sor végére, és mindig fel kell állítanom ha be akarok ülni... Sosem beszéltünk de már szinte a barátom :):)
Este rendkívüli EOL próba volt, mert holnap koncert. Az Agrikolában, ahol az anglikánok temploma van... kíváncsi vagyok, mit szólnak majd hozzá :)

És megtudtam hogy csehül nem úgy mondják, hogy "ahová még a király is gyalog jár", hanem "ahova még a császár is egyedül jár". Hasonlítunk :) :) Finnül nem létezik.

Nincsenek megjegyzések: