2009. április 19., vasárnap

ápr 18, szombat

Délelőtt törődtem a dolgommal. de este...

Rendkívüli EOL éneklés volt az új Student House-ban. Hát az épület nem valami új... van vagy 100 éves. De ez már itt réginek számít. Ugyanaz ahol a Lyyra kártya iroda van, ha még emlékszik valaki.
A kapu előtt vártam amíg valaki ismerős jött, mert nem tudtam hol kell bemenni. Az egész több kis helység elképesztően bájos és titokzatos labirintus sok lépcsővel, és telezsúfolt szobácskákkal. Éppen egy rendezvény folyt, vacsorát adtak a dél-finn diákszövetség tagjainak (ezt itt valamiért angolul beszélve 'nation'-nek mondják...), akik egytől egyig népviseletbe voltak öltözve. Igazi gyertyafényes (bár azért roló le, mert annak elenére, hogy este 8 van, elég világos volt...), nemzeti kajás vacsi, tömve terem vigadó finnekkel, kicsiny színpad,amin alig fértünk el, félhomály, amiben alig láttuk a kottát és egy szófa mögöttünk, valamiért... szóval hatalmas volt!
Ez itt a karéliai pörkölt krumplipürével:
EOL pólóba kellett jönni (kivéve Helenát, aki hivatalos volt a vacsira, viseletben)
, ami nekem nem volt, és Laura megígérte hogy hoz, de elfelejtette, még szerencse, hogy a piros felsőmben beolvadtam...
Középen a fehér pólóban KAisa, aki megint szaporította tetoválásainak számát...

3 dalt énekeltünk, és közte vicces dolgokat mondott a Teemu, mert röhögtek. Próbáltam biztos mosollyal jelezni, hogy én is értem ám... nem értettem...
A próba még vicces volt, a TV-szobában, végig egy természetfilm ment, alig fértünk el a nappali szerű helységben elhelyezett ruháinktól/cuccainktól, és még azokat is odébb kellett pakolni, amikor a felszolgálós lányok jöttek a pörköltéert a sütőhöz a sarokban...
Aztán vége lett a természetfilmne, amit félszemmel mindenki bámult, és egy filmet kezdtek vetíteni, amiben az elején volt egy jelenet, amiben egy nő megcsalta a férjét... képzeljétek el a hangokat a jelenethez, amit totál hangosan megszólalnak a pillanatny csöndben... no az vicces volt :)
Bal oldalt Loviisa, jobb oldalt Alli. Középen Laura és Marja.
A végén kaptunk pullát, meg egy Fluggpunch nevű svéd italizét, ami a finnek töbségének túl édes volt... Ilyet!!

A legvégén elmentünk páran egy Kitty's nevű bárba beszélgetni egy kicsit. Megtudtam, hogy Allinak 3 testvére van, egy épp ott vendégségbe nála, és már nagynéni. Loviisa csak most lesz nagynéni. Gyerekekről jö a finnekkel beszélgetni. :)

Nincsenek megjegyzések: