2009. január 10., szombat

Az Út

Szóval, az út érdekes volt. Mármint úgy érdekes, mint bitang-hosszan-tartó-mégis-sikerült-túlélni-és-még-láttunk-is-valamit érdekes. Én mondjuk élveztem.
Bécsbe az úton az Orange Ways-zel kaptunk ingyen fülhallgatót, forrócsokit, Magyar Nemzetet, és még filmet is vetítettek. Az első egy animációs film volt egy medvéről, akit egy női vadőr nevelt fel, de vissza kellett engedni őt a terészetbe, mert egy vad és teljesen hibbant szarvas kisbolt-vandalizmusra bíztatta. No meg ot a gonosz vadász, és perse a film legjobb fej szereplői, a nyulak :):)
A másik egy anyós-meny viszonyról szóló vígjáték volt amineka közepén le kellett szállni :(
Bécsben egy csomót vártunk, és közben többször megvertem Lancet pókerban. (Nem is beszélve arról a temérdek alkalomról, mikor ő engem...)
Az ablak melett ültem, és pont láttam, ahogy lemegy a nap a látóhatáron túlra...


Kaptunk ingyen szendvicset (sajtosat ettem), és üdítőt. de először a légikísérő fickó nem értette,mit akarok, és egy pohár paradicsomlevet adott... áááá (azért nem olyan rosz...) Midenesetre reptéri cuccgyűjteményünk 3 Air Berlines pohárral gyarapodott.
Az út alatt mindenféle komédiarészleteket, zenei ideókat adtak egy képernyőn, és többféle rádiócsatorna közül lehetett válogatni. Nem is ollyan rosssz!!!
Düsszeldorfban kicsit késtünk a hó miatt, de nem számotevően. Itt értaz a fura élmény, hogy egy lány ránk bízta a csomagját, amíg WC-re ment, csak azért mert hallotta, hogy magyarul beszélünk. Mit tesz az anyanyelv!!
Itt, életemben először, nem az ablak mellett ültem, hanem a folyosón. És, mert itt kissebb az előtted lévő széke alatti hely, sajna a táskám nem fért be! Szenvedtem vele még egy darabig, de aztán szerencsére kiderült, hogy a szomszéd oldalon csak egy fickó ül, ezért bekönyörögtem oda a tatyót.
A helsinki reptér szép. MOdja bár Douglas Adams, hogy "Airports are ugly. Some are very ugly." de it van karácsonyi kivilágítás (Naná, január 6-a ám a karácsonyi ünnepkör utolsó napja!), és parketta, és repülőgép-modell!

Szóval megjöttünk. Lance, Ákos, meg én, és Orsi is, aki a fél napot Düsszeldorfban töltötte. Ott várt ránk Nikolai Klix, aki a tutrunk lett. Furán fest, biztosan van valami születési rendellenessége, alacsony és a lába befelé fordul, a kezei meg mintha a vállából nőttek volna ki, de kdves fickó, és fejenként 2.50-ért betaxitat minket a szállásik. Ezért örök hála néki!
És még ott Lena, a svájci joghallgató, göndör szőke haja van, dohányzik, és néha rendkívül ironikus. Kedvelem.

Ó, és még nincs vége a kalandnak! Orsi kulcsait nem tudta felvenni András (az A-ból, hosszú, barna hajú, programozó, és mezítláb papucsban jött ki hozzánk a hóba), aki már 5-e óta itt van, ezért Orsi nálam aludt egy éjszakát. András segített felhozni a csomagokat, és hajnali 2-kor ittunk egy Welcome teát, hogy megünnepeljük, ITT VAGYUNK!

Nincsenek megjegyzések: