2009. január 10., szombat

jan 10, szombat


Egye fene, elmondom még, mit csináltam ma.
Reggel aludtam míg csak bírtam, azaz vagy fél 11-ig, aztán pakolásztam, majd mikor láttam, hogy András az A-ban felhúzta az elsötétítőt, úgy 2 felé, tehát felkelt, átmentem és megkérdeztem, hogy miért nincs netem, Ő megmondta szerinte miért, én megpiszkáltam a dolgot, és lám, lett! No, azzal elszórakoztam egy kicsit, aztán amíg még világos volt, elmentünk a Kamppi bevásárlócsarnokba bevásárolni, és láttunk egy csomó érdekes dolgot. Az egész cucc 5 emelet magas, és van a folyosón DDR táncgép a finnek szórakozására, és helyközi buszállomás, ahol a buszokra úgy kell menni, mint máshol a reptéren, hogy egy hosszú sorban üvegfalon üvegajtók, amik csak akkor nyílnak meg, ha a busz beállt, és akkor lehet menni. És volt ott egy játékbolt nagyon komoly játékokkal, százféle ördöglaka, kirakó, örökmozgó, pörgettyű, irnytű és homokóra!!
És egy könyvesbolt!! Tele finn könyvekkel. A Harry Potter finn kiadásán különösen sokat röhögtünk!! Majd holnap megmutatom...
No meg Liddle... itt jól be lehett vásárolni.
Aztán hazajöttem elmondani mindezt a Nyájas Olvasónak. No meg átadni a holnapi kirándulás hírét Orsinak (aki épp dolgozott, roppant érdekes!), Klárának (akit a közeledés első jeleként vacsizni hívtak a lentiek!) és Lance-nek (akinek Klára adta át...)

Nincsenek megjegyzések: