2009. január 18., vasárnap

jan 18, vasárnap

A tegnapról annyit, hogy Elzáéknál voltam látogatóba, klassz volt, odafele eltévedtem, és egy finn csaj, akit random megszólítottam elkísért, pedig nem is tudta pontosan, merre van a hely. A napi jótette, mondta,meg hogy így próbál javítani a külföldiek finnekkel kapcsolatos előítéletein. :)

Szóval vasárnap. Jól elkéstem az istentiszteletről, a többiek már ott voltak, nem vártak meg, hanem írtak egy SMS-t, amit nem olvasta el időben, mert nem szoktam bekapcsolni a mobilomat ugye. Úrvacsora is volt.
Aztán mentünk kirándulni egy öböl körül, kellemesen havas bicikliúton. Ott volt Martin, a szervező, Katka és Elza, az ő szembeszomszédaik Jakob( Csehország) és Michael (Bulgária), Orsi, András és magam a magyar frontról. Sok szépet látunk, még egy arborétumba is elvitt az út, fenyőfák és ilyesmi kíséretében.

A nap fénypontja a vízen járás volt.
Mert ugye az öböl vize beagyott, de olyan vastagon, hogy az emberek tájártak rajta, és ezt ugye nekünk is ki kellett próbálni :):) Láttunk sífutó embereket rajta, és kutyasétáltatást is, meg fürdőruhás néniket, mondjuk azt később... Rém vicces volt szaladgálni egy tavon :)

Aztán kilyukadtunk a technikai múzeum épülettömbjében, amerre a 71-es busz is megy, a mi buszunk. Sokszor láttam már, de nem tudtam, hogy egy hatalmas mesterséges vízesés is van itt. A buszból nem hallani... lenyűgöző!

Itthon Orsival halrudacskákat ettünk sült krumplival, főtt krumlival, sült uborkával és majonézzel. Fejedelmi lakoma!



Nincsenek megjegyzések: