2009. január 22., csütörtök

jan 20, kedd

Lássuk csak. Volt egy órám reggel, amire rém álmosan mentem be, mert hajnalig fnn kellett maradnom hogy telepítsem a nyomorult MSN-t, hogy Samuel, a hongkongi srác el tudja nekem küldeni a tananyag könyvet elektronikusan, hogy kinyomtathassam ingyen, és ne kelljen megvenni a boltban. Aztán volt még egy órám, ahol úgy tettem, mintha elolvastam volna a Scarlett Letter első 10 fejezetét (az első 4-gyel volt csak dolgom, mert elfelejtettem, mennyit kéne). De közben összetalálkoztam Martinnal, akitől elkértem az éppen nála lévő másolt anyagot egy másik órához, amit később töb minz egy órán át szkenneltem, 78 oldal...

Klári bevitt egy órájára, amit egy Joseph Flanagan nevű amcsi pasas tartott, britt és ír romantikus irodaloról, aki beszél mint egy cséplőgép és jó fej is még. Ha lehet, ezt is fölveszem. Már az órát. Sokast beszélt a történelmi háttérről, kitérve az ír történeleme, ami szerinte abból áll, hogy fellázadnak az angolok ellen, brutálisan leverik és kivégzik őket, majd leisszák magukat és énekelnek róla... Amúgy tényleg így van. De, ahogy Flannagan mondta, ő is csak azért mondhtja ezt sértés nélkül, mert a neve Flanagan.

Nos, hazaérve meglepetés fogadott, átmentem a nyomorult nyavalyás szükségtelen és szörnyedelmes alapvizsgán!!! Legalábbis van jegyem beírva. Már ha csak el nem írták. Ami egyébként könnyen meglehet!!! Phú...

1 megjegyzés:

Miner.hu írta...

Szia!

Boldog névnapot (így utólag...) és gratula az alapvizsgához! :-D

Télleg cuki a hóember :-p :-)