2009. február 13., péntek

febr 12-13, csütörtök-péntek

Csütörtökön főleg aludtam, kipihenve a tegnapot...

Aztán csoportos próbára mentem Loviisához. Egyre jobban megy az éneklés! Jövő héten nem lesz, mert Lappföldre megy sielni. De jó neki! Úgy látszik, ez ilyen össznépi dolog, mindenki ilyenkor megy Lappföldre sielni...

Péntek... nagymosás. Katka átjött ebédre, palacsintát csináltunk, vicces volt, mert teljesen elfelejtettem, hogy tojás is kell bele, lisztet meg nem találtam a boltban, úgyhogy Katkának szegénynek kellett megvennie idefele jövet. Ketten kisütöttük, és rekordmennyiséget ettem belőle. Vörösáfonyalekvárral! Megnéztük a Mamma Miát is közben, remek zenés film, de Katkát ngyon lesújtotta, ami Harry-vel, illetve Mr Darcy-val, vagyis Colin Firth-szel történt a végén!

Utána, mikor lekísértem a buszkoz belebotlottam Andrásékba, majd Kláriba, aki feljött egy kicsit, és informált mirelit tenger gyümölcse pizza-leárazásról, minek kapcsán az S-marketben Lacival is összefutottam... Meg Orsi is feljött megbeszélni a holnp reggelt. Lerobbant a kompjútere, ez nagy csapás ám itt!!

Nagyon szociális élet volt ez a mai nap :) ...

Holnap kórusos éneklős hétvégém lesz :):)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

na hát az engem is eléggé megrázott, h milyen szerepet osztottak Mr Darcy-ra, de sztem James Bond szerepe is botrányos volt...