2009. február 26., csütörtök

febr 20-21, péntek-szombat

Péntek. Sokat alukáltam, mert nincs órám. Aztán beszélgettünk Klárival cseten, mondta, hogy ő este bemegy a városba szép éjszakai képeket készíteni, én meg mondtam hogy bemegyek ebédelni, majd találkozzunk. Rendben hát.

Találkozni nem sikerült, de jól beettem maradék palacsintával, mert azt úgy otthagynak másnap és ingyen megehető :)
Egy darabig bandukoltam, aztán eszembe jutott, hogy a múltkor a sziklatemplomi lutheránus misén beszéltek a hetente megtartott pénteki teaestekről, amikor beszélgetnek, teáznak, filmet néznek, előadásokat hallgatnak. No, mondom, nézzük meg! Nagy nehezen meg is találtam a helyszínt, az International Christian Center-t. Egy szeminárium volt éppen, Purpose Driven Church címmel, egy azonos című könyv nyomán tartotta egy fickó (Bernard, ausztriai). Amolyan vezetőképzés-féle volt, az egyházról a céljairól, a tagok bevonásáról különböző cselekményekbe ilyesmi, meghallgattam. Ott volt még Radu, a bolgár srác.

Megkínáltak minket csudafinom pullával is, szóval klasz volt :)

Szombat reggelre ütemezték a folytatást, benéztem oda is...

Péntek este még House-marathon!!!!
És szombaton is!!! (no meg hatalmas leárazás az UFF-ban, 1 euró minden ruhadarab. Óriási tömeg volt!!!

Nincsenek megjegyzések: