2009. február 22., vasárnap

febr 17-18, kedd-szerda

Mit is érdemes tudni.... hmmm...

A kedd nagyrészt azzal telt, hogy tömtem magamba a C-vitamint, hogy elkerüljem a helyi pusztító influenzajárványt, órára mentem, Martinnal ebédeltem, és kipróbáltam a szaunát. Ó, igen, életemben először. Az M épület szaunája kedden és csütörtökön 18-21-ig áll a nők előtt nyitva. Korán mentem, egy darabig egydül ismerkedhettem a létesítménnyel.

A véleményem összefoglalva: egyenlőre még nem érem fel ésszel, mit imádnak a finnek ebben annyira. Bemegy az ember és megcsapja az az émelyítő meleghullám, az első negyedórában azon tűnődhetünk, egészen pontosan mikor is fogunk elájulni. És pokolian megizzaszt, ami szörnyen büdi... Ráadásul egyik szoba nyílik a másikból, nem lehet tudni melyiket találták ki arra, hogy a ruháinkat lerakjuk, és melyiket nem, azt sem tudom hogy magamra vagy a kövekre kell locsolni a vizet... A zuhany csapjainak állását pedig lehetetlen értelmezni.

Hogy pozitívumokat is mondjak, tisztítja a bőrt, szép és rendezett belülről, és tele van téglával meg fával. Szóval szép. És az egyetlen klubhelységünk. Úgy bizony, ahogy telt az idő, megtelt lánnyokkal, és jót pletykáltunk. Megismertem pl Sabine-t, akinek genetikai betegség miatt több műtétje volt, velem szemben lakik és ismeri az előttem itt lakót, aki egy ír srác. Monstam neki, hogy írjon és köszönje meg a nevemben a jégkrémet... Ott van még Patricia, német szintén, és Paulina, filozófus Lublinból (Lengyelo.) Marlene, Lena, a svájciak, Alix és egy ismeretlen csaj is ott voltak. Szóval azért megéri elmenni a szaunába. Meg mégiscsak alapvető finn kultúrintézmény... szóval, kedden viszlát!

Szerda. A legjelentősebb esemény a próba volt, amiről a fél kórus hiányzott betegség miatt. Még a karvezető is! Felmerült hogy a csütörtöki koncert elmarad, de végül meg lett tartva, Teemu bejött lázasan...

Orsival House-maratont kezdtünk nálam. Esténként. Végignézzük az egészet részről részre :):) WÁO

Nincsenek megjegyzések: