2009. február 8., vasárnap

febr 6, péntek

A villamoson egy cigány külsejű fickó dumált egy csajjal, akinek cselló volt a vállán. Angolul. Később kiderült, hogy finnül is tud mindkettő, mert egy nagyon magas és szakállas részeg finn pasas megszólította őket, először angolul makogva valamit, hogy "márpedig az nem úgy van...", aztán finnül rázták le. Nemsokára franciára váltottak, mert a lány mondta hogy élt egy darabig frankhonban. Rém érdekes volt, hogy miket meséltek egymásnak, utazásokról, kalandokról... ("VoltamMarakesben, " ó én is, a kaja agyon jó Marakesben..."Igen!!!").
Később a részeg velem próbált szóba állni, először kiderítve, hogy milyen nyelven is értek... English, French...hmmmm...Italian?

Este korcsolyázni mentem egy csapat ismeretlen emberkével, voltak finnek és nemfinnek egyaránt. Óriási volt! Ezer éve nem koriztam ugyan, de a több mint másfél óra alatt sikerült felidéznem azt a bizonyos csúszol-és csúszol és gyors-vagy és még-csak-el-sem-esel érzést, ami a művészetem csúcsát jelentette. És csak egyszer hasaltam egyet, mert a kori (amit egyébként borsos áron béreltem, meg kéne gondolni hogy nem-e érdemes vásárolni egyet...) önhatalmúlag körbe-körbe akart fordulni velem...
A többiek kicsit hamarabb elmentek inni egy sör, nem tudom miért nem maradtak, ha már az ember egyszer kimegy igazán illik sokat karcolni a jeget. Később gondoltam utánuk megyek, és fel is hívtam egy lányt, hogy hol vannak, de akkora zaj volt az ő oldalán, hogy nem értettem tisztán hol van a hely, keresgéltem egy darabig, de inkább hazajöttem.

Nincsenek megjegyzések: