2009. február 20., péntek

febr 15, vasárnap


Az EOL rehersal hétvége második napja.

Reggel nem mente be 10-re, mert a misét azért nem hagytam ki. Anglikán lettem ismét, Martinnal együtt. A kórus, talán léte kezdete óta először, külön ült és úgy énekel himnuszokat...
A végén volt egy kis kávézás-sütizés, és potom árom adtak el ehte angol lisztet (attól angol, hogy bele van keverve a sütőpor), meg almaecetet, és valami pitébe rakható gyümölcspépet, amit én is vettem :):)

Az éneklés jó volt, abbahagytuk fél 6-kor, kicsit kitakarítottunk és mentünk utunkra. Nagyon szép naplemente-szerű időjárás volt, úgyhogy jártam egyet és fényképeztem a város délebbi részén.

A nap végén meg, az utolsó napsugaraknál felmentem a toronyba, a 14. emeletre, mert 13. nincsen, és körbefényképeztem a várost felülről. Gyönyörű!!! (már voltam itt egyszer sötétben, de nappal még szebb!)

Nincsenek megjegyzések: