2009. február 1., vasárnap

jan 31, szombat

A mai nap ragyogó napsütéssel kezdődött, és jégvirággal az ablakomon :):)

Aztán -13 fokos hideg lett belőle... de az majd csak később jön...

Ma kimentem a Peti elé a reptérre, aki Észtországban volt az előző szemeszterben, és Helsinkin keresztül megy haza holnap, miután egy finn barátjánál aludt ma. A finn barát fura... beszél-beszél magyarul, de nem nagyon mer megszólalni... A hajó, amivel Peti jött, hatalmas! De tényleg, HATALMAS! És látni ahogy a finnek hozzák a kartonnyi szeszt, komolyan!

Este Katka volt itt vendégségbe, mert kiderült, hogy vannak közös érdeklődéseink, úgymint gregorián zene, ének, és Compostela. Csináltam neki vacsorára különleges magyar vajban sütött krumplit sült kolbásszal :) ala Ági :) De ízlett, azt kell mondjam. Még el is mosogatott utána!
Én megmutogattam neki a Csepeli Schola felvételeit, ő meg az ő kórusát a neten. A nevük Brécy, sok modern dolgot énekelnek, van egy háziszerzőjük is, aki Katka szerint egy géniusz (még csak 27, és máris miket nem alkot!). Írt egy darabot, ami 15 perces, és végig harangokat imitálnak benne az énekesek. Nem rossz, de azért én megmaradok a jó öreg gregoriánnál :) A fickónak vannak filmzene szerű megnyilvánulásai is, melyek kifejezetten élvezhetőek!!

Nincsenek megjegyzések: