2009. február 22., vasárnap

febr 19, csütörtök

Ó, a koncert napja.
A nap nagy részét itthon pihentem végig, no meg kitakarítottam.
A koncert egy templomban volt, ami a 71-es, azaz az én buszom útvonalán van.
Odamentünk 17-re próbálni, beéneklés a térben, klasz akusztika. Teemu csak a próba végére jött, Kaisa meg, aki a jelenléte hiányában szokta a dolgokat levezetni, szintén késett. Szegény Soile próbáltatott minket. Egész jól csinálta!
A koncert maga sajnos nem volt ingyenes (7-5 euro...). Eljött vagy 25-30 ember, kicsit pindurkának tűntek a hatalmas templomban... Végigénekeltük a programot egy szó nélkül. A részletek egy kinyomtatott lapon úgyis olvashatóak voltak...

Itt van pár kép, amit Mia csinált, Katka szobatársa:

A végén Teemu azt mondta, hogy az eleje rossz volt, a vége rossz volt, és ami közte volt az is rossz volt. Majd hozzá tette, hogy lehet, csak a láz beszél belőle... Szerintem nem volt olyan rossz. Igaz, lehetett volna tisztább és pontosabb is, figyelhettünk volna a részletekre jobban, és nem volt egy felvétel-minőségű anyag, de egészen vállalhatóra sikeredett.

Ez itt én vagyok az egyenruhában. Technikai bibik miatt nem lett túl jó a kép. Katka úgy nevezte... Ági a szent :) Mert a dicsfény ám nem direkt lett odaphotosopolva.....
A bejegyzés még befejezetlen.....

Nincsenek megjegyzések: